počet produktů: 0
cena: 0 Kč (0 €)
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
možnosti plateb
počítadlo přístupů
online: 5
dnes: 195
týden: 1841
celkem: 710128

ASC Tuning Imports
Dovoz a prodej performance dílů z USA!

ASC Tuning Imports

Sportovní vozy - inzerce sportovních aut
registrace

doporučujeme

produkty v akci
Japan Racing JR11
původní cena: 4 705 Kč (188.2 €)
4 376 Kč (175 €)
Skunk2 Racing sací svody Ultra Series - Mazda MX5 NA NB (94 - 05)
původní cena: 13 580 Kč (543.2 €)
12 901 Kč (516 €)
Japan Racing JR21 - 18x8,5 ET30 - 40 4x100 - 4x114,3 a 5x100 - 5x120
původní cena: 5 760 Kč (230.4 €)
5 356 Kč (214.2 €)
Japan Racing JR3
původní cena: 4 495 Kč (179.8 €)
4 046 Kč (161.8 €)

O Skunk2 Racing

Od roku 1994 je cílem společnosti Skunk2 jednoduše nabídnout kvalitní a hlavně funkční díly pro sportovní vozy. Všechny produkty Skunk2 Racing jsou navrženy vášnivými nadšenci, kteří čerpají ze svých více jak dvacetiletých zkušeností v motorsportu.

Veškeré díly této značky jsou pečlivě navrženy za použití nejmodernější počítačové simulace a techniky a jsou také následně testovány v laboratorních podmínkách. Každý výrobek je poté podroben náročným zkouškám na dynometru, v běžném provozu i na závodní dráze. Je tak zaručen ten nejvyšší možný výkon a kvalita i v těch nejextremnějších situacích. Z těchto a mnoha dalších důvodů se na značku Skunk2 Racing spoléhají závodní týmy z celého světa.

Nedílnou součástí vývoje špičkových produktů Skunk2 je také aktivní účast společnosti v různých oblastech motorsportu již více jak 15 let. Tento zájem v závodním odvětví pak poskytuje nezbytné informace pro výrobu vysoce výkonných dílů využívajících inovativní design, pokročiĺých kovových směsí, špičkových výrobních metod a opatřeních pro přísnou kontrolu kvality.

Hnáni touhou, aby šlo vše rychleji (go faster), je tým Skunk2 tvořen průmyslovými odborníky, závodníky a nadšenci, kteří jsou zapálení do toho, co dělají a chápou, co chtějí ostatní "petrolheadi". Jejich pohled na věc je formován reálnými zkušenostmi ze závodů a praxí, což činí výrobky značky Skunk2 tak dobrými.

Od roku 1994 bylo na trh uvedeno nespočet špičkových produktů, včetně vůbec prvního hliníkového odlitku, výkonného sacího manifoldu, dále kompozitní palivové lišty a částí ventilového ústrojí vyrobené z prvotřídních materiálů. Skunk2 je uznáván jako první výrobce se sídlem v USA, který nabízí obrábění na CNC, v roce 1995 vačková kola a v roce 1999 i vačkové hřídele. Výsledkem neustálého vývoje motorů v závodním světě, Skunk2 objevil řadu zajímavých "tajemství", které jsou začleněny do každého výrobku Skunk2.

Dneškem Skunk2 pokračuje ve své tradici v produkci kvalitních dílů, stejně tak i v extenzivním vývoji motorů a testování na trati i v běžném provozu.


1994
Společnost Skunk2 (Group-A Autosports) je založena v severní Kalifornii.

1995
Skunk2 začal s vývojem a inovací vysoce výkonných motorových částí.

1996
Skunk2 dodává díly pro vozy v některých šampionátech v Asii. Dodává vačkové hřídele, ventilové ústrojí a podvozkové komponenty.

1997
Skunk2 začíná dodávat své produkty pro vozy Honda soutěžící v sérii Speedvision World Challenge. Později Skunk2 začíná stavět svůj projekt Integra Road Racing, rekordní atmosférický vůz v závodech typu Drag - Project Beta.

1998
Beta pokračuje jako testovací vozidlo pro mnoho výrobků Skunk2, které budou později používány v závodních vozech po celém světě.

1999
Závodní jezdec Tony Shagday s projektem Beta pokořil hranici 10 sekund ve sprintu na 1/4 míle a nastavil tak nový rekord pro vozy s atmosférickým motorem. Na trh jsou také uvedeny nové vačkové hřídele.

2000
Rok 2000 je počátkem aktivní účasti Skunk2 v soutěži World Challenge, ve které každá Honda používá díly Skunk2. Na trh byl také uveden první sací manifold pro motory Honda.

2001
Skunk2 projekt Beta vyhrává ve finále světové soutěže NHRA.

2002
Na americký trh je uveden motor Honda K-Series a Skunk2 spouští svůj program pro vývoj tohoto motoru.

2003
Skunk2 se stěhuje do nové továrny v jižní Kalifornii. Představení nového testovacího vozu Honda RSX, Project Delta, je známkou návratu Skunk2 do závodů drag. Team Skunk2 vyhrává 4 z 5 závodů a nastavuje čtyři nové rekordy.

2004
Projekt Delta, pilotovaný Dr. Charlesem, nastavuje rekordy v 5 ze 6 závodů a vyhrává finále NHRA, NOPI a Battle od the Imports.

2005
Skunk2 se vrací s projektem Beta, znovu nastavuje standardy a rozbíjí vlastní rekordy.

2006
Skunk2 představuje TSX, svého zabijáka "eMtrojek", s výkonem 650WHP.

2007
Skunk2 odhaluje několik svých nových a zajímavých projektů.

2008
Skunk2 uvádí na trh další řadu svých výrobků, včetně výfukových svodů MegaPower a kompletní nabídkou dílů pro poslední generaci Hondy Civic.

2009
Skunk2 ve spolupráci s Compass360 vítězí v závodech Grand-Am Koni jako nejlepší jezdec, team a výrobce.

2010
Obhájení vítězství z minulého roku.

Dnes
Skunk2 nepřestává vyvíjet nové produkty, jako jsou škrtící klapky DBW (drive-by-wire) pro vozy Honda a řadu vačkových hřídelí.