počet produktů: 0
cena: 0 Kč (0 €)
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
možnosti plateb
Osobní údaje

Veškeré osobní údaje, které nám předáte, budeme chránit a zpracovávat v souladu s našimi zásadami o zpracování osobních údajů.

registrace

Doporučujeme


O nákupu

V našem e-shopu máte na výběr z několika možností způsobu dodání objednaného zboží a také více možností úhrady objednávky.


Po přidání zboží do košíku a objednání zboží je cena dopravy uvedena v kroku s výběrem dopravy.
Ceny dopravy se za každé zboží sčítají podle váhy celkového balíčku.

Zboží zasíláme i na Slovensko!

Produkty, které jsou skladem expedujeme do druhého dne.

U produktů, které nejsou skladem, je obvykle doba dodání přibližně 14 dní až 3 týdny, viz. uvedená doba u každého produktu.
Záleží však na stavu skladu, popř. rychlosti vyskladnění zboží.

 

PPL: ceny zásilek od 118 Kč (PPL ParcelShop od 114 Kč)
GLS: ceny zásilek od 96 Kč (GLS ParcelShop od 86 Kč)

Zboží si také můžete osobně převzít v kamenné prodejně v Pardubicích. Pokud si tuto možnost vyberete, budeme Vás telefonicky kontaktovat ihned, jak bude zboží připravené k odběru.


Pro odesílání zásilek využíváme služeb hlavně přepravní společnosti PPL a GLS, dovolujeme si však z důvodu zefektivnění dodání zboží využít i služeb jiného dopravce.
(V takovém případě zákazníka včas informujeme, avšak cena dopravného není navýšena.)
Pro nadrozměrné nebo objemnější zásilky využíváme služeb dopravní společnosti TopTrans, cena za tuto službu je individuální v závislosti na skitečných rozměrech zásilky.


Nyní si vaše zboží můžete nechat zaslat službou PPL na odběrná místa ParcelShop, která jsou rovnoměrně rozmístěna po celé republice a je pouze na vás, kdy si zboží vyzvednete.


Služba je vhodná zejména pro ty, kteří nechtějí nebo nemohou být v době doručení na doručovací adrese. Většina odběrných míst je otevřená i o víkendu a velkou výhodou je, že jsou i v menších městech. ParcelShopy však nejsou vybaveny platebním terminálem, takže není možné zboží uhradit platební kartou. Balík je vydán po ověření údajů z průkazu totožnosti, které se musejí shodovat se štítkem na balíku. Balík je na odběrném místě po dobu 10-ti dnů, poté je odeslán zpět odesílateli.

Seznam včech odběrných míst PPL ParcelShopu naleznete ZDE


Nově spolupracujeme s přepravní společností GLS.


FlexDeliveryService - Flexibilní doručování
Chcete se aktivně zapojit do procesu doručování a urychlit tak proces? Služba GLS FlexDeliveryService rozšiřuje možnosti převzetí balíků pro soukromé osoby i firmy a my ji přidáváme ke každé odeslané objednávce s dopravou GLS. Zvýšení Vaší spokojenosti zaručeno!

 

Proč GLS?

  • Díky různým možnostem doručení a službám je Vaše spokojenost zaručena.
  • Obdržíte e-mailovou zprávu nebo SMS, týkající se předpokládaného termínu doručení zdarma.
  • GLS Vám během procesu poskytuje komplexní informace.
  • Sami si můžete prostřednictvím webové aplikace zvolit nejvhodnější způsob doručení.

 

Služba FlexDeliveryService nabízí tyto výhody:


Doručování po pracovních hodinách nebo do GLS ParcelShopu

  • Balíky mohou být na požádání doručeny v okolí všech 16 GLS dep i ve večerních hodinách (mezi 17.00-20.00 hod.).
  • Na základě žádosti si můžete balík vyzvednout ve zvoleném GLS ParcelShopu. Seznam GLS ParcelShopů naleznete na: www.gls-czech.com.
  • Tři pokusy o doručení.

Průběžné informování

  • Po dokončení objednávky Vás GLS informuje prostřednictvím SMS a/nebo e-mailu.
    Oznámení obsahuje informaci o tom, že zásilka bude doručena v rámci celé ČR následující pracovní den, kdo je odesílatelem a případnou částku za dobírku.

Informace o časovém okně doručení

  • Druhé oznámení prostřednictvím SMS a/nebo e-mailu bude posláno ráno v den doručení, s upřesněním času, kdy k Vám kurýr přijede.
  • V oznámení obdržíte telefonní číslo kurýra a také kontakt na zákaznický servis.

Více možností pro příjemce

  • Pokud bude pokus o doručení k Vám neúspěšný, obdržíte do 15 minut zprávu o tom, jak má proběhnout další doručování.
  • Internetová adresa a heslo Vám budou zaslány prostřednictvím SMS a/nebo e-mailem.

6 volitelných řešení pro flexibilní doručení

  1. Doručení v jiný den
  2. Doručení na jinou adresu
  3. Vyzvednutí balíku ve zvoleném GLS ParcelShopu
  4. Osobní vyzvednutí na nejbližším depu GLS
  5. Odmítnutí balíku
  6. Souhlas s uložením balíku

 

Doručování zásilek


PLATBA ZA OBJEDNÁVKU

Chcete zaplatit Vámi objednané zboží až přepravci při předání? Využijte platby na dobírku!

 

Dobírka s přepravní společností PPL

  • Můžete očekávat avízo mailem nebo SMS o doručování Vaší zásilky.
  • V den doručení SMS s upřesněným časem doručení.
  • Pokud Vás doma kurýr nezastihne, bude zásilka přesměrována do nejbližšího PPL ParcelShopu.
  • Cestu zásilky můžete sledovat na http://www.ppl.cz
  • Zboží lze při předání uhradit kartou.

 

GLS (General Logistics Systems)

Dopravce GLS zaručuje rychlé a bezpečné doručení zásilky, obvykle do 24 hodin po celé ČR. Také GLS poskytuje službu dobírky. Dobírkovou službu od GLS si rovněž můžete zvolit, pokud budete chtít zboží zaslat na Slovensko nebo jinam v rámci EU. Dobírková částka nesmí přesáhnout hodnotu 60 000 Kč. Doručující řidič Vám balík předá po jeho zaplacení.

Ráno v den doručení Vám přijde textová zpráva, že máte očekávat přepravce GLS s Vaší zásilkou. V textové zprávě je uvedeno telefonní číslo na řidiče, který Vám zásilku veze. Předání zásilky je podmíněno úhradou dobírkové částky ze strany příjemce přímo kurýrovi GLS. Úhrada je možná v hotovosti i bezhotovostně, pomocí platební karty.

V případě, že Vás GLS dopravce nezastihne, obdržíte emailovou nebo textovou zprávu s informací o neúspěšném pokusu o doručení, popř. Vám bude řidič sám volat. Následně si zvolíte, jaká možnost opětovného pokusu o doručení je pro Vás nejoptimálnější.

Balík za Vás může převzít také soused, ovšem opět se současným zaplacením zásilky. Jestliže žádný ze sousedů Váš balík převzít nemůže, GLS ho vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a třetí pokus o doručení.

Více o společnosti, více informací a případných odpovědí na Vaše otázky naleznete na webových stránkách GLS: https://gls-group.eu/CZ/cs/home

Úhrada objendávky platebním příkazem ve prospěch našeho bankovního účtu.

Pokud si vyberete tuto možnost, po dokončení Vaší objednávky Vám obratem zašleme podklady k platbě společně s proforma fakturou, kde naleznete veškeré potřebné údaje k provedení platby. Platba je připdána na náš bankovní 'čet obvykle do druhého pracovního dne.

Pro úhradu objednávky v CZK je určen náš bankovní účet vedený u Fio banky: 24107777 / 2010

Pro platby v EUR máme bankovní účet vedený také u Fio banky: 24101500 / 2010

  • IBAN: CZ8020100000000024101500
  • BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

K identifikaci plaby uvádějte jako variabilní symbol číslo objendávky. Pro platby na EUR účet stačí do uvézt číslo objendávky do poznámky k platbě.

 

Platba v hotovosti

V případě osobního odběru máte možnost platby v hotovosti. V takovém případě Vám bude vystavena účtenka (včetně EET) při předání a zaplacení zboží v kamenné prodejně v Pardubicích.

 


Většina námi nabízeneho zboží je určena pro závodní účely a nemá tudíž schválení pro použití na pozemních komunikacích v ČR a SK.


Pokud není výslovně uvedeno jinak, veškeré zde zobrazené produkty nejsou originálními díly nebo příslušenstvím jakéhokoliv automobilového výrobce.

X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).