Menu
nákupní košík
0
cz
CZK
kategorie
HONDA

Reklamace zboží

Jak postupovat při řešení reklamace?

Zde najdete základní pokyny jak postupovat, pokud u nás zakoupené zboží již nefunguje, jak by mělo.

Posup je snadný:

  • Stáhněte si z našich stránek tento reklamační formulář.
  • Vyplněný reklamační formulář zašlete na naši e-mailovou adresu info@asc-tuningimports.cz (vyplněný tiskopis ideálně také přibalte ke zboží).
  • Zboží, které chcete raklamovat pečlivě zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození vlivem manipulace v dopravě. 
  • Na Vaší adresu zašleme našeho smluvního dopravce, který si zásilku vyzvedne a nalepí na balíček přepravní štítek.
  • Jakmile zásilka dorazí k nám, budeme Vás ihned informovat, stejně tak jako o celkovém průběhu a řešení reklamace. 

Pokud chcete zboží zaslat vlastním způsobem, zašlete jej na adresu naší provozovny. Takovouto zásilku prosíme označte takovým způsobem, aby bylo zjevné, že se jedná o reklamaci. Reklamaci lze uplatnit také v provozovně během pracovní doby.

Pokud to parametry zásilky dovolí, můžete zboží zaslat přes Zásilkovnu na výdejní místo pobočky ASC Tuning Imports, Dražkovice.

Před podáním reklamace nás prosím nejdříve kontaktujte na tel. č. 732 138 338 nebo přes emailovou adresu info@asc-tuningimports.cz, pokusíme se vzniklou situaci okamžitě vyřešit a navrhnout to nejlepší řešení.

Do avizačního emailu můžete podrobněji rozepsat problém s produktem, ne vždy je nutné zboží zasílat k nám. Dle popsané závady navrhneme řešení.

Veškeré informace najdete i v našich obchodních podmínkách.

X

Pro základní funkce, příjemné používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu i pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies.